In cazul in care coletul/ambalajul prezinta deteriorari severe recomandarea noastra este sa se refuze primirea coletului, situatie in care produsele vor fi returnate catre Store365 fara nici un cost din partea clientului.
In cazul in care clientul decide sa accepte un colet deteriorat este necesara intocmirea unui proces verbal cu transportatorul (curierul sau posta) in care sa se specifice faptul ca ambalajul coletului a fost deteriorat la primire.
Formularul pentru proces verbal va fi pus la dispozitia clientului de catre curier.
In lipsa unui proces verbal cu privire la faptul ca ambalajul/coletul a fost deteriorat la primire, orice reclamatie ulterioara nu poate fi luata in considerare in lipsa procesului verbal.
Clientul Store365 poate returna produsele achizitionate, in urmatoarele situatii:
- Coletele prezinta deteriorari severe, situatie in care se intocmeste un proces verbal cu transportatorul in care se specifica faptul ca ambalajul este deteriorat
- Produsele au fost livrate / facturate gresit;
- Produsele prezinta defecte de fabricatie;
- "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
Clientul se obliga sa notifice Store365, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
Clientului care a notificat Store365 ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, Store365 considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
Clientul Store365 nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
- In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei receptionarii produselor de catre client.
- In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, fara urme de folosire si cu documentele care l-au insotit). - Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) store365 isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Produsele trebuie sa nu fie folosite si să fie returnate în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului. Produsele trebuie să fie intacte la returnare.
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
In cazul inlocuirii produsului, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile, iar Store365 nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile in care produsele sunt defecte sau facturate gresit, situatie in care Store365 va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), cheltuielile de returnare sunt in sarcina Store365.
S.C. EARBENDER S.R.L. este exonerata de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
1. Piesele nu au fost montate intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata.
2. Piesele s-au defectat din cauza unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
3. Piesele au fost utilizate pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului.
4. Piesele nu au fost identificate corect ca urmare a prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu au fost comparate la montaj cu piesele cu care se inlocuiau.
5. Piesele s-au uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autovehiculului; atelierul de reparatii care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de catre producator.
6. Autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare( taximetrie, raliuri, competitii sportive, etc)
7. Autovehiculului a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice).
8. Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari chimice sau mecanice.
9. Piesele prezinta o uzura normala(fireasca)
Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie se va adresa direct magazinului de la care a facut achizitia si va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:
1. Factura de achizitie emise de catre S.C. EARBENDER S.R.L.
2. Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata(bon fiscal, factura fiscala si deviz de montaj)
3. Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana, etriere, sisteme franare, injectoare, etc).
4. Copie dupa autorizatia tehnica R.A.R. a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul
5. Formular reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator(acolo unde este cazul)
6. Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza