Comenzile plasate în perioada 1- 6 mai vor fi procesate marți, 07 mai 2024! Sărbători Fericite! In acest interval ne puteti da mesaj pe whatsapp la 0785 377 377

Cutia automata DSG - de ce este atat de revolutionara si cum functioneaza

Cutia automata DSG - de ce este atat de revolutionara si cum functioneaza

Cuprins:

1. Introducere- Scurta prezentare a temei si a impactului tehnologiei DSG asupra industriei auto

1.1. Rolul cutiei de viteze

1.2. Tipuri de cutii de viteze automate

2. Ce este cutia automata DSG si cum functioneaza

2.1. Explicatie detaliata a functionarii cutiei de viteze DSG

2.2. Diferentierea intre DSG si alte tipuri de cutii de viteze

3. Diferentele dintre o cutie automata DSG si o cutie automata traditionala

3.1. Compararea detaliata a performantelor si eficientei cutiei automata DSG vs cutie automata traditionala

3.2. Diferenta de experienta intre o cutie automata DSG si o cutie automata traditionala
 


4. Costuri cutie automata DSG

4.1. Analiza costurilor asociate cu achizitionarea

4.2. Analiza costurilor asociate cu intretinerea si repararea unei cutii de viteze DSG

5. Ghidul conducatorului de autovehicul cu cutie automata DSG

5.1. Adaptarea la DSG: Sfaturi si trucuri despre cum sa te adaptezi la conducerea unei masini cu o cutie de viteze DSG,
inclusiv diferente fata de alte tipuri de cutii de viteze


5.2. Optimizarea performantei DSG: Recomandari pentru a maximiza performanta si eficienta cutiei de viteze DSG,
incluzand sfaturi de intretinere si de conducere

6. Probleme cutie DSG

6.1. Discutarea problemelor comune pe care le pot avea cutiile de viteze DSG

6.2. Sugestii pentru solutionarea celor mai intalnite probleme la cutiile de viteze DSG

7. Producatori auto care adopta tehnologia DSG

7.1. Companii auto de renume care si-au imbunatatit flota cu tehnologia DSG, evidentiind variabilitatea
si versatilitatea acestei tehnologii


7.2. Impactul DSG asupra industriei: Discutarea modului in care implementarea tehnologiei DSG de catre
aceste companii a influentat si modelat industria auto

8. Avantaje si dezavantaje la cutiile automate DSG

8.1. Beneficiile DSG: Evaluarea principalelor avantaje ale cutiei de viteze DSG, inclusiv eficienta,
performanta si confortul de conducere pe care il ofera.


8.2. Dezavantajele DSG: Examinarea potentialelor dezavantaje sau probleme legate de tehnologia DSG,
cum ar fi costurile, intretinerea si eventualele probleme tehnice.

9. Concluzii - Recapitulare a informatiilor cheie prezentate si relevanta
cutiilor de viteze DSG in industria auto de astazi.



 

Cutia automata DSG - de ce este atat de revolutionara si cum functioneaza

 

1. Introducere

 Cutia de viteze este o componenta esentiala a unui autovehicul si joaca un rol crucial in functionarea acestuia. 

 

1.1. Rolul cutiei de viteze:

Iata care sunt functiile principale ale cutiei de viteze:

- Transmisie de putere: Cutia de viteze transmite puterea generata de motor catre rotile autovehiculului.
Ea permite vehiculului sa se deplaseze inainte sau inapoi si sa accelereze sau sa incetineasca.

- Multiplicare a cuplului: In functie de rapoartele de transmisie ale cutiei de viteze, aceasta poate multiplica cuplul provenit de la motor.
Astfel, atunci cand este necesara o acceleratie rapida sau deplasarea in conditii grele (de exemplu, urcarea unei pante abrupte),
cutia de viteze poate alege un raport care sa ofere un cuplu maxim.

- Eficienta si economie de combustibil: Prin selectarea raportului adecvat, cutia de viteze ajuta la optimizarea consumului de combustibil.
De exemplu, la viteze mari pe autostrada, un raport de transmisie mai inalt reduce turatia motorului,
conducand la o eficienta crescuta si un consum redus de combustibil.

 - Adaptabilitate la conditii variabile: Cutia de viteze permite adaptarea vehiculului la diferite conditii de drum, precum acceleratie,
deceleratie, deplasare pe teren accidentat sau in conditii de viteza constanta pe autostrada.

 - Protectie a motorului: Prin mentinerea turatiilor intr-un interval optim, cutia de viteze protejeaza motorul de supraincalzire sau de
functionare la turatii prea mici, ceea ce ar putea deteriora componentele acestuia.

 

1.2. Tipuri de cutii de viteze automate:

Exista mai multe tipuri de cutii automate, fiecare avand propriile caracteristici si avantaje. Iata o lista a celor mai comune tipuri de cutii de viteze automate:
 

1. Cutia Automata Traditionala (AT – Automatic Transmission)

Funcționeaza cu un convertizor de cuplu.

Schimbarea treptelor de viteza se realizeaza folosind o serie de ambreiaje si mecanisme planetare.

 

2. Cutia de Viteze Automata cu Dublu Ambreiaj (DSG – Direct Shift Gearbox sau PDK, DCT, etc., in functie de producator)

 Foloseste doua ambreiaje, unul pentru treptele impare si altul pentru treptele pare.

Asigura schimbari rapide ale treptelor de viteza si este adesea folosita pe masinile sport sau cele de inalta performanta.

 

3. Cutia de Viteze cu Variatie Continua (CVT – Continuously Variable Transmission)

Nu are trepte de viteza in sensul traditional.

Foloseste curele metalice pentru a varia rapoartele de transmisie de la cel mai mic la cel mai mare continuu, fara sarituri.

Ofera eficienta crescuta in unele aplicatii si un raspuns rapid la acceleratie.

 

4. Cutia de Viteze cu Ambreiaj Automat (AMT – Automated Manual Transmission)

Este, in esenta, o cutie manuala in care operatiunile de ambreiere si schimbare a treptelor sunt controlate electronic,

eliminand necesitatea unei pedale de ambreiaj.

Adesea folosita la vehiculele comerciale sau la unele modele de buget.

 

5. Cutia Automata Tiptronic / Steptronic / Geartronic / Multitronic

Denumirile de mai sus sunt adoptate de catre diferiti producatori auto pentru a desemna un tip de cutie automata ce permite
soferului sa schimbe manual treptele folosind padele sau un levier, dar care poate si sa functioneze in modul automat.

 


 

Astazi vom discuta despre cutia automata DSG. Hai sa incepem sa exploram acest tip de cutie de viteze:

 Ce inseamna Direct Shift Gearbox? Una dintre cele mai inovatoare aparitii in domeniu

a fost Direct Shift Gearbox (DSG), cunoscuta si sub denumirea de cutie de viteze DSG. 

Dar ce este aceasta si cum se diferentiaza de cutiile de viteze traditionale? Sa aprofundam aceasta tema interesanta!
 

2. Ce este cutia automata DSG si cum functioneaza?

DSG, cunoscuta si sub denumirea de Direct Shift Gearbox, reprezinta o revolutie in lumea cutiilor de viteze.
Intr-o lume in care fiecare secunda conteaza, eficienta si rapiditatea sunt esentiale, iar cutia DSG vine sa raspunda acestor nevoi.

 

2.1. Explicatie detaliata a functionarii cutiei de viteze DSG:

 

Cutia DSG se bazeaza pe doua ambreiaje separate, ceea ce ii permite sa preselectioneze urmatoarea treapta de viteza in timp ce conduci.
Prin urmare, cand schimbi dintr-o treapta in alta, tranzitia se face aproape instant, eliminand decalajul de putere pe care il simti intr-o cutie traditionala.

 

De exemplu, daca esti in a doua treapta si urmeaza sa treci in a treia, cutia DSG are deja a treia treapta "pregatita"
datorita celui de-al doilea ambreiaj. Astfel, trecerea dintre trepte este mult mai rapida si mai fluida.

 

Mecatronicul DSG este creierul din spatele operatiunii. Este o unitate de control electronic care supravegheaza si coordoneaza
actiunea celor doua ambreiaje, asigurandu-se ca schimbarile de viteze sunt rapide si fara erori.

 

2.2. Diferentierea intre DSG si alte tipuri de cutii de viteze:

 

Ceea ce face ca DSG sa iasa in evidenta in comparatie cu alte tipuri de cutii de viteze este capacitatea sa de a schimba treptele
aproape instantaneu. In timp ce o cutie automata traditionala, precum cutia hidramata, foloseste un singur ambreiaj si hidraulica
pentru a schimba treptele, DSG foloseste doua ambreiaje si mecatronica, facand trecerea mult mai rapida si mai eficienta.

 

Pe de alta parte, in comparatie cu cutiile manuale, DSG ofera confortul unei cutii automate, dar cu performantele si eficienta unei
cutii manuale. Rolul cutiei de viteze este de a transmite puterea motorului catre roti in mod eficient, iar DSG face acest lucru mai
bine decat majoritatea.

 

3. Diferentele dintre o cutie automata DSG si o cutie automata traditionala

DSG, care inseamna Direct Shift Gearbox, reprezinta o evolutie in lumea cutiilor automate.

Haideti sa exploram diferentele dintre aceasta si cutiile traditionale.

 

Mecanismul de Funcționare:

 

Cutiile DSG folosesc doua ambreiaje separate pentru treptele pare si impare. Aceasta permite schimburi de trepte

foarte rapide si aproape fara intrerupere a puterii, oferind astfel o eficienta superioara si o accelerare mai rapida.

 

Pe de alta parte, cutiile automate traditionale folosesc un convertizor de cuplu pentru a oferi puterea intre motor si
cutia de viteze. Acesta poate adauga o usoara intarziere in timpul schimbarilor de treapta, conducand la o eficienta redusa.

 

3.1. Compararea detaliata a performantelor si eficientei cutiei DSG vs cutia de viteze traditionala

 

Performanta: Datorita sistemului sau dual-ambreiaj, DSG poate schimba treptele intr-o fractiune de secunda, oferind astfel
o reactie mai rapida in situatii de accelerare. In comparatie, cutiile traditionale pot fi mai lente mai ales in situatii de condus
sportiv sau pe terenuri cu denivelari.

 

Eficienta: Economia de combustibil este o alta zona in care DSG straluceste. Fara a avea nevoie de un convertizor de cuplu
care poate genera pierderi de energie, DSG poate reduce consumul de combustibil, oferind astfel o autonomie mai mare.

 

3.2. Diferenta de experienta intre o cutie automata DSG si o cutie automata traditionala 

 

Reactivitate: Cand accelerezi cu o cutie DSG, raspunsul este aproape instantaneu.
Acest lucru iti da un sentiment de control si dinamism care poate fi dificil de replicat cu o cutie traditionala.

 

Fluiditate: Trecerile dintre trepte sunt atat de fine cu DSG incat multi soferi spun ca nici macar nu le simt.
Cutiile automate traditionale pot uneori sa dea un sentiment de "jerking" sau sacadare, mai ales atunci cand schimba treptele in situatii de mare solicitare.

 

Simtul de "Sportivitate": Datorita schimbarilor rapide si eficientei sale, multe masini echipate cu DSG ofera un mod de condus sportiv,
permitand soferului sa simta fiecare turatie si sa profite la maximum de puterea motorului.

 

In concluzie, cutia DSG nu doar ca schimba modul in care se schimba treptele, dar redefineste si experienta de condus.
Este mai mult decat o simplă cutie de viteze, este o revolutie in lumea auto.

 

4. Costuri cutie DSG

Cand vine vorba de investitia intr-o masina noua sau de inlocuirea unei cutii de viteze, costul este un factor decisiv.
Si, in timp ce DSG aduce o serie de beneficii remarcabile, este important sa evaluam si implicatiile financiare.

 

4.1. Analiza costurilor asociate cu achiziționarea:

 

DSG, fiind un produs al inovatiei tehnologice si ingineriei avansate, are tendinta sa coste mai mult decat o cutie de viteze traditionala.
Acest lucru se datoreaza in primul rand complexitatii constructiei si componentelor de calitate superioara care alcatuiesc mecanismul DSG.
Daca esti in cautarea celei mai bune cutii automate de pe piata, DSG este, fara indoiala, pe lista scurta, dar aceasta vine la un pret.

 

Dar, pentru a evalua corect costul de achizitie, trebuie sa luam in considerare si beneficiile pe termen lung pe care DSG le aduce: 

  • Eficienta crescuta a combustibilului, 

  • Performante de varf si o experienta de conducere superioara.

  • In plus, valorile de revanzare pentru masinile cu DSG tind sa fie mai ridicate, compensand astfel o parte din costurile initiale.

 

4.2. Analiza costurilor asociate cu intretinerea si repararea unei cutii de viteze DSG:

 

Chiar daca DSG este o minunatie a tehnologiei, ca orice componenta mecanica, necesita intretinere. In general, o cutie DSG
necesita schimburi de ulei si filtre mai regulat decat o cutie traditionala, datorita modului sau avansat de functionare.

In caz de defectiuni, costurile de reparare pot varia. Componentele DSG, in special Mecatronic DSG, pot fi costisitoare de inlocuit.
Asadar, este vital sa avem grija de cutie si sa o supunem verificarilor periodice.

Totusi, un avantaj major este durabilitatea. Cu intretinerea corespunzatoare, o cutie DSG poate avea o durata de viata
semnificativ mai lunga decat cutiile automate traditionale, ceea ce inseamna mai putine vizite la service pe termen lung.

 

5. Ghidul conducatorului de autovehicul cu cutie automata DSG

Daca te-ai decis sa treci la o masina cu cutie DSG sau pur si simplu vrei sa stii mai multe despre cum sa conduci o astfel de masina,
acest ghid este pentru tine. De la adaptare la maximizarea performantei, iata tot ce trebuie sa stii:

 

5.1. Adaptarea la DSG: Sfaturi si trucuri despre cum sa te adaptezi la conducerea unei masini cu o cutie
de viteze DSG, inclusiv diferente fata de alte tipuri de cutii de viteze

 

Cunoasterea cutiei: Inainte de toate, intelegerea modului in care functioneaza DSG te va ajuta sa te adaptezi mai repede.
Fiind o cutie cu dublu ambreiaj, va trece rapid de la o treapta la alta, fara a simti intarzierile caracteristice cutiilor traditionale.

Reactii rapide: Spre deosebire de cutiile automate traditionale, DSG poate raspunde mult mai repede la comenzile soferului.
Aceasta poate fi o surpriza pentru cei obisnuiti cu intarzierile cutiilor automate clasice.

Start si Stop: Un aspect diferit la DSG este modul in care reactioneaza la start si stop.
Poate fi putin mai alerta decat esti obisnuit, asa ca e recomandat sa incepi cu o acceleratie mai lina.

Moduri multiple de condus: De obicei, cutiile DSG au mai multe moduri, inclusiv "Sport" si "Eco".
Testeaza-le pe toate pentru a vedea diferentele si pentru a alege cel mai potrivit stil de condus.

Evita „creep-ul” la semafoare: Spre deosebire de cutiile automate obisnuite care tind sa „miste” masina usor inainte cand
piciorul este luat de pe frana (creeping), DSG nu are aceasta caracteristica in mod natural.
Trebuie sa te obisnuiesti sa folosesti frana in traficul aglomerat sau la semafoare.

 

5.2. Optimizarea performantei DSG: Recomandari pentru a maximiza performanta si eficienta cutiei de viteze DSG, incluzand sfaturi de intretinere si de conducere

Intretinerea regulata: O cutie DSG necesita intretinere la intervale regulate. De obicei, aceasta implica schimbarea uleiului de transmisie si, uneori, a filtrului.  

Utilizarea uleiului potrivit: Uleiul special pentru cutiile DSG asigura performanta optima si durata de viata lunga.
Utilizarea unui ulei necorespunzator poate duce la probleme si costuri ridicate de reparatii.

Evita supraincalzirea: Chiar daca cutiile DSG sunt construite pentru performanta, acestea pot fi susceptibile la supraincalzire in conditii extreme.
Daca simti ca masina nu reactioneaza corespunzator sau detectezi mirosuri neobisnuite, opreste-te si lasa cutia sa se raceasca.

Anticiparea schimbarilor de treapta: Desi DSG raspunde rapid, poti optimiza performanta anticipand nevoile de
schimbare de treapta in anumite situatii, cum ar fi depasirile sau urcusurile.

 Modul "Sport" cu moderatie: Desi este tentant sa conduci constant in modul "Sport" pentru acea senzatie de putere si reactivitate,
folosirea excesiva poate duce la o uzura mai rapida si la o scadere a eficientei combustibilului.

 

6. Probleme cutie DSG

 

Tehnologia avansata a cutiilor DSG vine, inevitabil, si cu propriile sale seturi de provocari.
Desi sunt renumite pentru eficienta si performanta lor superioara, cutiile DSG nu sunt imune la probleme.

6.1. Discutarea problemelor comune pe care le pot avea cutiile de viteze DSG

Zgomote neobisnuite la schimbarea treptelor: Aceste zgomote pot fi cauzate de ambreiajele duble ale sistemului sau de actuatorii electrohidraulici.
De asemenea, pot indica uzura sau necesitatea unui reglaj.

Vibratii in timpul pornirii: Daca simti o vibratie neobisnuita cand masina porneste, acesta ar putea fi un semn al unor probleme cu mecatronicul DSG sau cu ambreiajul.

Lipsa raspunsului sau intarzierea: In unele cazuri, cutia DSG poate intarzia sa raspunda sau poate chiar refuza sa schimbe treptele.
Aceasta este, de obicei, o problema cu software-ul sau senzorii cutiei.

Consum ridicat de ulei: O etanseitate necorespunzatoare sau deteriorarea anumitor componente poate duce la pierderi de ulei.

 

6.2. Sugestii pentru solutionarea celor mai intalnite probleme la cutiile de viteze DSG

Verifica software-ul: Multe dintre problemele legate de DSG pot fi rezolvate cu un simplu update software.
Este un prim pas inainte de a explora probleme mai complicate.

Reglaj si calibrare: O recalibrare a cutiei DSG poate rezolva problemele legate de zgomote si intarzieri.
Acesta este un proces care se face la service si ajusteaza componentele pentru a functiona la parametrii optimi.  

Inlocuirea componentelor defecte: Elemente precum mecatronicul sau senzorii defectuosi pot necesita inlocuirea.
Asigura-te ca piesele de schimb sunt de calitate si corespund masinii tale.

Verifica ambreiajul: Daca exista vibratii sau zgomote neobisnuite, ambreiajul ar putea fi problema.
O inspectie profesionala iti poate spune daca necesita inlocuire sau reglare.
 
Intretinere regulata: Asa cum am mentionat mai devreme, o intretinere regulata este esentiala.
Nu astepta sa apara problemele, cu verificari periodice si respectand programul de service poti evita probleme mai costisitoare.

 

7. Producatori auto care adopta tehnologia DSG

Tehnologia cutiilor de viteze DSG a fost rapid adoptata in industria auto, in special datorita eficientei si performantei sale superioare.
Vom analiza mai jos companiile de renume care au adoptat aceasta tehnologie si impactul sau asupra industriei.


7.1. Companii auto de renume care si-au imbunatatit flota cu tehnologia DSG, evidentiind variabilitatea si versatilitatea acestei tehnologii

- Volkswagen: Fara indoiala, Volkswagen este pionierul in utilizarea tehnologiei DSG, introducand aceasta cutie de viteze in multe dintre modelele sale,
de la Golf la Passat si chiar si in vehiculele lor de performanta, precum GTI si R.

- Audi: Ca parte a Grupului Volkswagen, Audi a adoptat rapid tehnologia DSG, introducand-o in game variate de modele, de la sedanuri la SUV-uri.

 
- SEAT si Skoda: Aceste doua marci, tot parte a Grupului Volkswagen, au beneficiat si ele de tehnologia DSG,
imbunatatind semnificativ performanta si eficienta gamei lor de vehicule.

 - Alti producatori: Desi Grupul Volkswagen a fost in avangarda, multi alti producatori auto au recunoscut beneficiile tehnologiei DSG si au
inceput sa adopte sau sa dezvolte variante similare pentru flotele lor.

 
7.2. Impactul DSG asupra industriei: Discutarea modului in care implementarea tehnologiei DSG de catre aceste companii a influentat si modelat industria auto

Performanta si eficienta: Introducerea cutiilor DSG a stabilit noi standarde in ceea ce priveste eficienta si performanta.
Acest lucru a determinat si alti producatori auto sa-si imbunatateasca tehnologia cutiilor de viteze pentru a tine pasul.

Cerinte exigente ale utilizatorilor: Datorita experientei superioare de conducere oferite de DSG, consumatorii au inceput
sa aiba asteptari mai mari de la vehiculele moderne. Aceasta a impus o presiune asupra producatorilor auto de a inova si de a-si imbunatati continuu produsele.

 
Evolutia pietei: Cu trecerea timpului, si mai multe marci vor adopta tehnologii similare cu DSG sau vor colabora cu Grupul Volkswagen
pentru a beneficia de aceasta inovatie. Acest lucru va schimba dinamica pietei auto, oferind consumatorilor acces la tehnologie avansata la preturi tot mai competitive.

 

8. Avantaje si dezavantaje la cutiile automate DSG

 
Cutia de viteze DSG (Direct Shift Gearbox) a revolutionat lumea transmisiilor automate, aducand o serie de avantaje semnificative.
Cu toate acestea, ca orice tehnologie, si DSG are anumite dezavantaje. Sa le examinam pe fiecare in parte:

8.1. Beneficiile DSG: Evaluarea principalelor avantaje ale cutiei de viteze DSG, inclusiv eficienta, performanta si confortul de conducere pe care il ofera.

Eficienta: Unul dintre principalele avantaje ale cutiei DSG este eficienta sporita. Aceasta se traduce printr-o economie mai buna de combustibil comparativ
cu transmisiile automate traditionale. Aceasta se datoreaza faptului ca DSG permite treceri aproape instantanee intre trepte, reducand astfel pierderile de putere.

Performanta: Datorita capacitatii sale de a schimba treptele de viteza extrem de rapid, cutia DSG ofera o accelerare mai buna
si o performanta generala superioara in comparatie cu transmisiile traditionale.

Confort de conducere: Transmisiile DSG ofera o experienta de conducere fluida si lina, eliminand multe din "socurile" traditionale
asociate cu schimbarea treptelor de viteza. Acest lucru face ca deplasarile lungi sa fie mult mai confortabile.

Flexibilitate: Cutia DSG ofera flexibilitatea de a functiona in mod automat sau manual, oferind astfel soferului posibilitatea de a opta pentru stilul de conducere preferat.


8.2. Dezavantajele DSG: Examinarea potentialelor dezavantaje sau probleme legate de tehnologia DSG, cum ar fi costurile, intretinerea si eventualele probleme tehnice.

Costuri: Una dintre principalele critici aduse transmisiilor DSG este costul lor. Atat achizitionarea,
cat si intretinerea unei masini cu transmisie DSG pot fi mai costisitoare decat cele cu transmisii traditionale.

Intretinere: Desi transmisiile DSG pot necesita mai putina intretinere decat o cutie manuala, atunci cand au nevoie de reparatii
sau de inlocuirea componentelor, costurile pot fi semnificativ mai mari.

Durabilitate: Exista unele rapoarte care sugereaza ca aceste cutii DSG pot fi mai putin durabile in anumite conditii,
comparativ cu transmisiile manuale sau automate traditionale.

Complexitate: Datorita naturii lor complexe, cutiile DSG pot necesita atentie mai mare si diagnoza de specialitate atunci cand apar probleme.

 

9. Concluzii - Recapitulare a informatiilor cheie prezentate si
relevanta cutiilor de viteze DSG in industria auto de astazi.
   

Dupa o analiza detaliata a cutiilor de viteze DSG, este clar ca aceasta tehnologie a adus o schimbare semnificativa in industria auto.
Sa recapitulam principalele puncte discutate si sa intelegem relevanta lor in contextul auto actual:

Diferentierea de alte tehnologii: Cutiile de viteze DSG se disting prin capacitatea lor de a schimba treptele de viteza aproape instantaneu,
oferind astfel o eficienta si o performanta superioara comparativ cu cutiile traditionale.

Avantaje si dezavantaje: Ca orice tehnologie, DSG vine cu propriul set de avantaje, incluzand eficienta crescuta, performanta imbunatatita si confortul sporit in timpul condusului.
Cu toate acestea, exista si dezavantaje potentiale, precum costurile asociate si complexitatea acestei tehnologii.

Adoptia in industrie: Numerosi producatori de vehicule de renume au adoptat tehnologia DSG, evidentiind astfel increderea lor in potentialul si beneficiile acesteia.
Aceasta adoptie masiva de catre marile marci auto subliniaza relevanta si impactul DSG asupra intregii industrii.

Relevanta in industria auto de astazi: Intr-o era in care eficienta, economia de combustibil si experienta de conducere sunt esentiale, cutiile de viteze DSG
au castigat rapid popularitate. Ele ofera o solutie la cerințele din ce in ce mai exigente ale soferilor moderni si sunt considerate de multi drept viitorul transmisiilor automate.

 
In incheiere, cutiile de viteze DSG reprezinta fara indoiala o inovatie semnificativa in lumea auto. In ciuda potentialelor sale dezavantaje, beneficiile pe care le ofera fac din DSG
o optiune atractiva pentru multi consumatori si producatori de vehicule.
Pe masura ce industria se dezvolta si evolueaza, este probabil ca tehnologia DSG sa continue sa joace un rol cheie in modelarea viitorului transportului auto.



 

Categorii
Vrei si tu 10% REDUCERE pentru prima ta comanda?
Scrie adresa ta de email mai jos!
Trimite
  • client

    Serghei Sotnic

    quot

    Aveti cele mai bune preturi. Stiu ca la voi gasesc tot ce am nevoie si beneficiez de livrare rapida.

  • client

    Mirela Sandu

    quot

    Multumesc pentru produsele livrate. Livrarea promptă, produse de calitate. Super!!!

  • client

    Vieru Grigore

    quot

    Tocmai am primit angel eyes-urile. Sunt incantat.

  • D I

    David Ion

    quot

    Bună ziua, mulțumesc pentru colet. Calitatea foarte bună.

     

Covorase BMW 2 F45 Active Tourer Hybrid / X1 F48 Hybrid tip tavita

Ciprian,

Produsul este perfect pentru BMW 225 xe Active Tourer 2019. Sistem fixare au doar coborasele fata, dar nu e o problema. Nu au covoras intre tavitele spate.
Covorase cauciuc Ford Mondeo III

Covorase cauciuc Ford Mondeo III

Achizitie verificata

Duta Daniel,

Se potrivesc perfect. Parcă ar fi originale ale maşinii.
Kit Angel Eyes LED SMD pentru BMW E46

Daniel Baciu,

Le am mai avut....super frumoase, mulțumesc
Set Huse Scaun Premium Lux Gri Umb2

Mihaela Stancu,

Îmi place materialul!!!
Bec 12V Hb3 60 W Original Blister 1 Buc Osram

Tiberiu Păsărică,

Foarte bune becurile, recomand cu mult drag!
Bec 12V Hb4 51 W Original Blister 1 Buc Osram

Tiberiu Păsărică,

Foarte bune becurile, recomand cu mult drag!
Bec 12V H7 55 W Night Breaker +200% Osram

Gheorghe Orzan,

Produs bun, personal amabil.
Huse universale premium pentru scaune auto albastru+negru

Constantin Popa,

Sunt foarte mulțumit de aceste huse, raport calitate-preț sunt deosebite,le recomand cu încredere!
Set Huse Scaun Premium Lux - Bej

Set Huse Scaun Premium Lux - Bej

Achizitie verificata

Marian Denis Maxim,

Husele sunt de o calitate superioara și se potrivesc perfect
Husa Volan Piele Naturala Negru 37-39 CM

Ioan Stefamache,

Produs OK, livrat rapid, recomand!
Camera marsarier HD, unghi 170 grade cu StarLight Night Vision pentru VW GOLF 5 Vriant / GOLF V Break - FA8012 / FA918 (LS8012)

Kovacs Emil,

Foarte multumita merita bani montare fara gaurire,vine repede cu curierul
Huse universale premium pentru scaune auto albastru+negru

Constantin Popa,

Le-am instalat pe scaunele mașinii mele, sunt foarte multumit de calitatea și de felul cum s-au potrivit modelului meu de mașină,Skoda superb 2019! Buna treaba,felicitări!
Set Huse Scaun Volkswagen T5 (1+1) Transporter Van 2003-2014

Dezideriu Pusi,

Recomand.
Covorase cauciuc Volkswagen T5 / T6 (2 locuri fata)

Dezideriu Pusi,

S-au potrivit perfect. Recomand!
Senzori parcare cu display LED Ultra Slim S301

Marcel-Nelu Ciocoiu,

Senzorii parcare comandați pe culoarea albastru au ajuns la mine pe culoarea negru. Vă rog să remediați problema. Mulțumesc.
Vopsea Spray Alb Gri (Ral 9002) 400 Ml

Adrian Suciu,

Este asa cum m-am asteptat
Covorase cauciuc Volkswagen Golf II

Vintu Moisa Iosif Lucian,

Perfecte pentru mașină mea. Mulțumesc pentru promptitudine și profesionalism!
Covorase cauciuc Volkswagen Golf II

Vintu Moisa Iosif Lucian,

Perfecte pentru mașină mea! Mulțumesc!
Vopsea Spray Alb Gri (Ral 9002) 400 Ml

Suciu,

Foarte buna!
Lampa numar led OPEL ASTRA G Hatchback, Sedan (Berlina) - BTLL-122

Nicolae Alexandru,

Foarte bun, recomand!
Set 2 leduri auto Canbus, putere 80W, luminozitate 7200 Lm, 12V - i7S-H7

Daniel Crivat,

Ledurile sunt foarte bune, raport calitate-preț super ok! Sunt foarte mulțumit și o să revin și cu altă comandă curând,
Tavita portbagaj Volkswagen Golf V/VI hatchback (jos) Rigum RKK

Iulian Magadas,

Frumoasa tavita. Material de calitate . Recomand!
Covorase cauciuc Volkswagen Golf V/Golf VI/Scirocco III/Jetta V

Iulian Magadas,

Foarte bune. Recomand cu incredere!
Senzori parcare cu avertizare sonora S200

Blendea Simona,

Am primit coletul și sunt foarte mulțumită. Recomand .
Descopera mai multe review-uri

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!